TRAINING

 

 

 

 

Externe communicatie

Voor een goede afstemming en samenwerking met partners en klanten, werk ik met professionals aan hun communicatieve vaardigheden.  Hierdoor leren zij aansluiting vinden en houden bij de ander, zonder daarbij hun eigen doelen niet uit het oog te verliezen. De professional leert een gezonde en open verstandhouding te ontwikkelen met partner of klant, waardoor de kansen op een langdurige relatie verstevigd worden.

Voorbeelden van thema’s:

Communicatieve vaardigheden voor mensen met een technische achtergrond, bijv Effectieve samenwerking met partnerorganisaties, bijv. in welzijn, zorg en sport
ICT consultancy of mensen in de bouw.

Interne communicatie

Voor het verbeteren van de communicatie binnen de organisatie bied ik trainingen die ervoor zorgen dat  de onderlinge samenwerking en afstemming beter wordt. Mijn stokpaardjes hiervoor zijn het aanleren van het geven en ontvangen van effectieve feedback en de principes van geweldloze communicatie. Dit leidt tot meer begrip voor elkaar en daarmee een prettigere werkomgeving, waardoor mensen gemotiveerd zijn om zich te blijven inzetten voor uw organisatie.

Voorbeelden van vaardigheden:
Feedback geven en ontvangen
Actief luisteren en de kunst van het vragen stellen
Overleggen en onderhandelen
Duidelijk leren verwoorden van missie, visie en doelstellingen
Omgaan met conflicten

 

 

 

“Als trainer en coach is het mijn doel dat mensen in beweging komen en daadwerkelijk leren. Ik stel ze in staat om met kracht en vertrouwen verandering in te zetten. Goede afstemming met de organisatie maakt altijd onderdeel uit van een traject.”

Ben je geïnteresseerd?

Vraag dan nu vrijblijvend een oriëntatiegesprek aan

Pin It on Pinterest

Share This